Լրաբեր հասարակական գիտությունների =Herald of the Social Sciences

Բեմադրական արվեստի (ռեժիսուրա) ինքնուրույնացումը և Ազնիվ Հրաչյան՝ բեմադրիչ

Շահվալադյան, Նաիրա (2019) Բեմադրական արվեստի (ռեժիսուրա) ինքնուրույնացումը և Ազնիվ Հրաչյան՝ բեմադրիչ. Լրաբեր Հասարակական Գիտությունների (3). pp. 206-218. ISSN 0320-8117

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
304Kb

Abstract

Հայ թատրոնի պատմության մեջ բեմադրիչը ստեղծագործողի դեր և ինքնուրույնություն է ձեռք բերել XIX դ. 90-ական թվականներից սկսած՝ մոտավորապես նույն շրջանում, ինչ Արևմուտքում և ռուսական բեմում: Ազնիվ Հրաչյայի սկզբունքներն ու պահանջները համահունչ են եղել ժամանակի եվրոպական բեմական արվեստում սկզբնավորվող եղանակներին: Հրաչյան առաջնային նշանակություն է տվել բեմադրական մտահղացումներին: Актриса и театральный деятель Азнив Рачия была в центре внимания театральной критики начала 90-ых годов XIX в. Творческие принципы артистки были созвучны новейшим веяниям европейского театра того времени. Постановки Азнив Рачия отличались целостностью художественного замысла. In the history of Armenian theatre, theatre director gained autonomy and was endorsed with a creative role from 1890s, approximately in the same time as in Russian and Western theatres. As an actress and theatre practitioner, Azniv Hrachia holds a distinct place in the history of Armenian professional theatre.

Item Type:Article
Additional Information:Автономизация постановочного искусства (режиссура) и Азнив Рачия как режиссëр; The Autonomy of Staging Art (Directoring): Azniv Hrachya as Theatre Director
Uncontrolled Keywords:Шахваладян Наира, Naira Shahvaladyan
Subjects:P Language and Literature > PN Literature (General) > PN2000 Dramatic representation. The Theater
ID Code:6939
Deposited By:sci info
Deposited On:30 Jan 2020 16:26
Last Modified:30 Jan 2020 16:26

Repository Staff Only: item control page