Լրաբեր հասարակական գիտությունների =Herald of the Social Sciences

Проблемы обучения фонетическому аспекту спонтанной речи в армянской аудитории

Шахназарян, А. А. (2006) Проблемы обучения фонетическому аспекту спонтанной речи в армянской аудитории. Լրաբեր Հասարակական Գիտությունների, № 2 . pp. 95-100. ISSN 0320-8117

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
105Kb

Abstract

Բանավոր հանպատրաստից խոսքը հատուկ դժվարություն է ներկայացնում օտար լեզվի ուսումնասիրման ժամանակ, արհեստական (լսարանային) երկլեզվության պարագայում՝ հանպատրաստից խոսքի ծագման և ընկալման երկլեզվային գործընթացների հետևանքով: Հանպատրաստից խոսքի արտալեզվական առանձնահատկություններն արտացոլվում են լեզվական տնտեսման այնպիսի տարբեր գործընթացներում, ինչպիսիք են ժամանակային բնութագրերում համարտաբերման խորությունը և լեզվական միավորների խտացման աստիճանը: Այդ տեսակետից հայերենը և անգլերենն ի հայտ են բերում ակնհայտ տարբերություններ: Ուստի անշեշտ ձայնավորական համակարգում և ժամանակային բնութագրերում համարտաբերության տարբերությունների ուսումնասիրությունը և դրանց հետագա համակարգված նկարագրությունը կարող են նպաստել հայ լսարանում հանպատրաստից խոսքի հնչյունական հայեցակետի հիմնախնդիրների ուսուցման մշակմանը:

Item Type:Article
Additional Information:Հանպատրաստից խոսքի ուսուցման հնչյունաբանական հիմնախնդիրները հայ լսարանում։ Problems of Teaching Phonetic Aspect in Spontaneous Speech in Armenian Auditorium.
Uncontrolled Keywords:Շահնազարյան Ա. Ա., Shahnazarian A. A.
Subjects:P Language and Literature > P Philology. Linguistics
ID Code:250
Deposited By:sci info
Deposited On:16 Jun 2011 13:28
Last Modified:16 Mar 2014 07:09

Repository Staff Only: item control page